El director de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Alfons Conesa, presentarà demà dijous a Lleida la Memòria d’Actuacions 2012 de l’Agència Catalana del Consum.
L’acte tindrà lloc a les 11.30 hores, a la seu de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Lleida( Lluis Companys,1). A la presentació també hi assistirà el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, i el director dels Serveis Territorials del Departament d’Empresa i Ocupació a Lleida, Octavi Miarnau.
En aquest marc, es donaran a conèixer les accions dutes a terme per l’Agència al llarg de l’any passat, a la demarcació de Lleida, en relació a les consultes, reclamacions ateses, mediacions i arbitratges realitzats i els productes retirats, en defensa dels drets dels consumidors, a més de la tasca realitzada per l’Escola del Consum de Catalunya, entre d’altres actuacions.
11:30Prsentació dels resultats de la Memòria d'Actuacions 2012 a LLeida.
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Lleida(c. Lluís Companys,1). Lleida (Segrià)El director de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Alfons Conesa, presentarà a Lleida la Memòria d’Actuacions 2012 de l’Agència Catalana del Consum.



