· La presentació es durà a terme al Centre Educatiu Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, guardonat amb el Premi Catalunya Educació 2008 per l’ús de les noves tecnologies aplicades a l’aula i per constituir un exemple de treball conjunt en un projecte 3-16
El conseller d’Educació, Ernest Maragall, i el president del consell superior d’Avaluació del sistema educatiu, Joaquim Prats, presentaran en roda de premsa els resultats de l’informe internacional Sites relatius al sistema educatiu català. La presentació tindrà lloc al Centre Educatiu Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, a les 11:30 h del dilluns 24 de novembre de 2008..
L’informe Sites aborda la utilització de les noves tecnologies a les aules així com l’ús d’aquestes per a l’elaboració de materials pedagògics.
El Departament d’Educació ha habilitat un transport específic per aquells periodistes que desitgin desplaçar-se fins el Centre Educatiu que sortirà a les 09 h del dilluns 24 de novembre i que tornarà a la seu del Departament d’Educació un cop finalitzada la roda de premsa, amb arribada prevista a les 14h aproximadament.
La visita al Centre Educatiu Jacint Verdaguer, guiada pels directors de primària i secundària començarà a les 10 h i els mitjans de comunicació podran prendre imatges. A les 11h, els directors atendran les preguntes dels mitjans de comunicació. A les 11:30 h, el conseller Maragall i el president del Consell Superior d’Avaluació, Joaquim Prats presentaran en roda de premsa els resultats de l’informe Sites.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ |
ACTE: | Visita al CE Jacint Verdaguer i presentació de l’informe Sites sobre ús de les noves tecnologies a l’aula |
DIA: | Dilluns, 24 de novembre |
HORA: | 09 h: Sortida de l’autobús des del Departament d’Educació. Via Augusta, 202-226. 10 h: Inici de la visita al CE Jacint Verdaguer 11 h: Atenció als mitjans dels directors del CE Jacint Verdaguer 11:30h RdP presentació resultats informe Sites |
LLOC: | CE Jacint Verdaguer C/Gelida, s/n. 08770 Sant Sadurní d’Anoia |