Delegació a Girona

Gran acord conjunt del sector surer europeu per a realitzar una campanya de comunicació per valoritzar el tap de suro al mercat espanyol

Representants de les associacions i institucions del suro han signat un compromís públic amb la voluntat d'unir esforços per portar a terme aquest projecte

query_builder   30 maig 2012 17:45

event_note Nota de premsa

Gran acord conjunt del sector surer europeu per a realitzar una campanya de comunicació per valoritzar el tap de suro al mercat espanyol

Representants de les associacions i institucions del suro han signat un compromís públic amb la voluntat d'unir esforços per portar a terme aquest projecte

Una imatge de la trobada
La presentació del compromís per part de totes les institucions sureres europees ha tingut lloc a l’Hotel Sant Roc de Calella de Palafrugell, en el marc d’una jornada de treball i primera trobada de tots els representants implicats en la campanya de comunicació.
 
Aquesta jornada ha servit per reunir el Comitè d’Honor format pels presidents de les institucions representades en el projecte, amb la presència del director dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació, Christian Serarols; i el Comitè Executiu composat pels responsables de màrqueting i comunicació d’aquestes entitats, amb la finalitat de definir l’estratègia i escollir l’agència de comunicació que portarà a terme la iniciativa per tal de donar valor al tap de suro en el mercat espanyol.
 
Les persones que han intervingut durant la presentació han estat: Juli Fernández, Alcalde Palafrugell, municipi que ostenta la presidència de RETECORK (Xarxa Europea de Territoris Surers); Enric Vigas, President CELIÈGE (Confederació Europea del Suro); Francesc Jiménez, President AEI AECORK (Associació d’Empresaris Surers de Catalunya); Joan Ginesta, vicepresident ASECOR (Asociación Sanvicenteña de Empresarios del Corcho en Extremadura); Joao Rui Ferreira, President APCOR (Associació Portuguesa de Suro); Germán Puebla, Director General IPROCOR (Instituto del Corcho de Extremadura) i Manel Pretel, Director ICSURO (Institut Català del Suro).
 
La campanya de comunicació al mercat espanyol cerca incidir sobre diversos públics: prescriptors i líders d’opinió, mitjans de comunicació, entorn vitivinícola (bodegues, consells reguladors), ONG’s, superfícies comercials i consumidor final. El pressupost global és de 300.000 euros finançat en un 50% a través del Ministerio de Industria i la resta per les entitats signants a l’acord. La imatge que definirà la campanya serà el logotip internacional de suro: CORK MARK.
 
En la iniciativa es plantejaran una sèrie d’accions, tant en l’àmbit dels mitjans tradicionals com en els mitjans online amb especial incidència en les xarxes socials, per tal d’arribar als diferents públics clau per assolir els objectius fixats.
 

1  

Fitxers adjunts

Una imatge de la trobada

Una imatge de la trobada
JPG | 1144