Empresa i Coneixement

Cupó dedicat a la sardana

TURISME

L'ONCE tria set icones catalanes per il·lustrar 30 milions de cupons dedicats a Catalunya

query_builder   1 juny 2012 13:49

event_note Nota de premsa

TURISME

L'ONCE tria set icones catalanes per il·lustrar 30 milions de cupons dedicats a Catalunya

Imatge d'un dels cupons
  • El Cadí-Moixeró, Montserrat, la sardana, el Park Güell, l’edifici Media-Tic, la mona de Pasqua i la coca de Sant Joan, són els emblemes que ha escollit l’ONCE per representar Catalunya en els cupons commemoratius de la setmana del 10 al 17 de juny.

 

  • El director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, ha destacat l’encert tant pel que fa a les imatges triades com pel moment en què apareix la campanya, coincidint amb les dates en què molta gent decideix on passar les seves vacances.
 
El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Xavier Espasa, i el delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, Xavier Grau, han presentat avui les icones catalanes que protagonitzaran els 30 milions de cupons commemoratius de la setmana del 10 al 17 de juny.
 
El Cadí-Moixeró, Montserrat, la mona de Pasqua, la coca de Sant Joan, la sardana, el Park Güell i l’edifici Media-Tic, al districte 22@Barcelona, són les icones que ha triat l’ONCE per il·lustrar Catalunya en aquests cupons especials. El director de l’ACT ha ressaltat l’encert en la tria d’imatges que representen l’àmplia i variada oferta catalana, i a les quals podríem afegir-ne moltes més”.
Els cupons formen part de les sèries “El millor de la nostra terra” i “Parcs Naturals” amb què l’ONCE vol promocionar la gastronomia, les tradicions, l’art, la cultura, la innovació i els espais naturals d’arreu de l’Estat. La distribució serà la següent:
 
  • Diumenge, 10 de juny - Parcs Naturals: Parc Natural de Cadí Moixeró, Serra de Lleida, Girona i Barcelona.
  • Dilluns, 11 de juny – Gastronomia: la Mona i la coca de Sant Joan
  • Dimarts, 12 de juny – Tradicions: la Sardana
  • Dimecres, 13 de juny – Art i cultura: Park Güell
  • Dijous, 14 de juny – Innovació: edifici Media-Tic (districte 22@, Barcelona)
  • Diumenge, 17 de juny – Parcs Naturals: Muntanya de Montserrat
 
Espasa també ha destacat que les dates escollides per aquesta campanya de l’ONCE, “són favorables de cara a la nostra promoció turística ja que apareixen precisament en un moment en què moltes persones decideixen on anar de vacances i poden contribuir a ‘situar’ la destinació turística catalana entre els ciutadans de tot l’Estat”.
 
Els 30 milions de cupons suposen, a més, una difusió molt important en un mercat que per a Catalunya és prioritari: els turistes de la resta d’Espanya. Aquest emissor suposa el 20% del turisme que arriba cada any a Catalunya.
 
El delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, Xavier Grau, ha subratllat que “amb aquests cupons, l’ONCE vol agrair a la societat catalana la seva aposta, col·laboració i confiança en la nostra Organització”.
 
L’ONCE té més de 70.000 afiliats, genera quasi 136.000 llocs de treball directes i indirectes a Espanya (més de 112.000 dels quals estan ocupats per persones amb discapacitat) i té més de 21.000 venedors, tots amb discapacitat. A Catalunya són més de 10.000 els seus afiliats i el col·lectiu de l’ONCE i la seva Fundació supera les 15.000 persones. A Catalunya la venda del cupó dóna ocupació a més de 3.000 persones.
 

1  

Fitxers adjunts

El dir de l'Agencia Catalana de Turisme, Xavier Espasa, amb el delegat de l'ONCE a Catalunya, Xavier Grau

El dir de l'Agencia Catalana de Turisme, Xavier Espasa, amb el delegat de l'ONCE a Catalunya, Xavier Grau
JPG | 1017