Palau Robert

El dimecres 29 de gener, a les 13 hores

L'expresident Pujol visitarà l'exposició "25 anys del Premi Internacional Catalunya", al Palau Robert

query_builder   28 gener 2014 07:54

event_note Nota de premsa

El dimecres 29 de gener, a les 13 hores

L'expresident Pujol visitarà l'exposició "25 anys del Premi Internacional Catalunya", al Palau Robert

L’expresident de la Generalitat Jordi Pujol visitarà aquest dimecres, 29 de gener, a les 13 hores, l’exposició “25 anys Premi Internacional Catalunya” que es presenta al Jardí del Palau Robert. L’acompanyaran el president delegat del Premi, Xavier Rubert de Ventós, i la comissària de la mostra i secretària executiva del Premi, Teresa Sala.
palaurobert
El Premi va ser creat durant la presidència de Jordi Pujol el 1989 amb l’objectiu de reconèixer i estimular els creadors i oferir als catalans exemples de la més alta qualitat i exigència en tots els aspectes.
L’exposició, que es pot visitar fins al 23 de febrer, recorda els guardonats en les vint-i-cinc edicions del Premi Internacional Catalunya i reconeix la feina duta a terme pels membres del jurat, mitjançant manuscrits i fotografies de gran vàlua històrica. Escriptors, científics, músics, filòsofs, economistes, artistes, activistes... han aconseguit un Premi que ha situat Catalunya a l’escena dels grans guardons internacionals.
Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia