- Sala de premsa
- Notes de premsa
- La Divisió d'Afers Interns dels Mossos d'Esquadra detenen dos agents per detenció il·legal, tortures i lesions i n'investiguen quatre més
query_builder 5 agost 2022 10:58
event_note Nota de premsa
Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra de la Divisió d’Afers Interns (DAI) van detenir ahir, a Barcelona, dos agents del CME per un presumpte delicte de detenció il·legal, tortures i lesions i n’investiguen quatre més per un presumpte delicte de detenció il·legal i tortures.
Els fets van succeir durant una actuació policial duta a terme a finals de 2021 a Barcelona.
La Direcció General de la Policia ha incoat un expedient disciplinari als agents implicats i ha apartat del servei als dos detinguts.
El detinguts passaran durant les properes hores a disposició judicial davant del jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Barcelona.
Àrea de Comunicació
Barcelona, 5 d’agost de 2022