- Sala de premsa
- Notes de premsa
- Un home mor a l'Hospital després de quasi ofegar-se a Barcelona
query_builder 21 agost 2022 18:04
event_note Nota de premsa
Un home de mitjana edat va morir ahir dissabte a l'Hospital del Mar de Barcelona, després de gairebé ofegar-se a la platja de la Barceloneta,
El Sistema d'Emergències Mèdiques va rebre l’avís de l’incident a les 8.55 del matí pel servei de socorrisme, que li va practicar les primeres maniobres de reanimació, un cop l'havien tret de l'aigua.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar quatre ambulàncies del SEM, que van traslladar l’home, en estat crític, fins al centre sanitari.
Amb aquesta, són 22 persones les que han perdut la vida a les platges catalanes en el que va de campanya d’estiu.
Protecció Civil de la Generalitat recorda la importància d’extremar les precaucions a la platja i escollir, en la mesura del possible, aquelles que estiguin vigilades.
Podeu consultar-les al visor de platges de Protecció Civil on hi ha la informació de la bandera que hi oneja, serveis que ofereix, i enguany també si la platja té l’aforament complet.
Si observeu que algú es troba malament o té dificultats per sortir de l’aigua cal avisar urgentment el servei de socorrisme o al telèfon 112 per facilitar la seva actuació ràpida. En el bany, cal tenir present sempre les nostres condicions i limitacions físiques i evitar un sobreesforç que ens dificulti la sortida de l’aigua i ens posi en risc.