1. L’obra suposarà una inversió d’1,6 milions d’euros i el termini d’execució és de 14 mesos
Render del nou consultori local de Jesús{"name":"2024/01/12/10/29/ba88f12d-3434-40d2-8721-afbfa9da2a13.jpg","author":"Salut","type":"0","location":"0","weight":83422}

L’empresa adjudicatària del nou consultori local de Jesús, 'Gestión Ingeniería y Construcción de la Costa Dorada, SA', ja ha iniciat els treballs al solar cedit per l’Ajuntament de Tortosa per executar el projecte de construcció del nou consultori local a l’EMD Jesús, al Baix Ebre. El termini de construcció del nou consultori local es preveu en 14 mesos, i suposarà una inversió per part del Servei Català de la Salut d'1.632.813,78 € (IVA inclòs).

El nou consultori permetrà disposar d'espais assistencials més adequats i millorar l'accessibilitat, amb un augment significatiu de les sales de consulta, que seran 9 en total, incloent-hi 4 sales de consulta mèdica, 4 de consulta d'infermeria i una sala de consulta polivalent/extraccions i tractaments d'emergència i observació. A més, hi haurà una aula per a grups/educació sanitària.

Íngrid Roca, gerent de la Regió Sanitària Terres de l'Ebre, ha volgut destacar "la bona notícia que suposa aquest inici d’obres del nou consultori local a Jesús, avançant i materialitzant projectes i inversions molt necessàries per al territori". Roca ha valorat "la importància d'aquest nou consultori local, que ens permetrà atendre de forma molt més adequada a la població creixent de Jesús, alhora que els professionals disposaran de més estructures i eines de treball, en una inversió prioritària per al territori dins l'aposta del Departament de Salut per impulsar l'Atenció Primària”.

1  

Imatges

Render del nou consultori local de Jesús

Render del nou consultori local de Jesús 83422