Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Nova proposta expositiva al Palau Robert

T-100. Cent anys de metro

Aquest dijous, 30 d’octubre, la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, inaugurarà l’exposició T-100. Cent anys de metro, una proposta de Palau Robert i del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica per commemorar el centenari del metro de Barcelona.

Inauguració: dia 30 d’octubre, a les 16:30h

Benvinguda: secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió, senyor Carles Escolà

Intervencions: dels comissaris de l’exposició, senyors Sergi Martín i Iago Blasi, i de l'Il·lma senyora Laia Bonet, primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona

Cloenda: Hble. senyora Sílvia Paneque, consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica.

Atenció als mitjans: els comissaris atendran als mitjans i faran una visita prèvia explicativa de l’exposició a les 15:30h. Els mitjans acreditats rebran el corresponent dossier de premsa.

Acreditacions premsa: Martí Porter, mporter@gencat.cat, tel.637 948 341


T-100: Cent anys de metro

El metro de Barcelona ha fet 100 anys. Durant un segle ha anat creixent i ha contribuït a donar forma a la ciutat. Tots els barris de Barcelona i la seva àrea metropolitana s’han connectat gràcies al metro, que transforma els llocs on arriba en territori urbà.

La història i les tecnologies del futur es donen la mà en el metro del present, i ens permeten descobrir com érem, com som i què volem ser.

El metro s’ha infiltrat en el nostre imaginari, en la nostra cultura i en la nostra vida quotidiana. No hi ha Barcelona sense metro, i no hi ha metro sense les persones.

Aquesta exposició recorre totes aquestes dimensions per intentar resumir un segle de metro.


1
Imatges
Imatges
T-100
813303
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia