Ferrocarrils

Condemna de presó per falsificar un forfet de l'estació d'esquí de La Molina

query_builder   23 novembre 2005 10:00

event_note Nota de premsa

Condemna de presó per falsificar un forfet de l'estació d'esquí de La Molina

El Jutjat Penal núm. 3 de l’Audiència Provincial de Girona ha dictat sentència contra J. A. P. P. com a autor responsable d’un delicte de falsedat en document mercantil i d’una falta d’estafa a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). La sentència condemna J. A. P. P. a les penes de sis mesos de presó i sis mesos de multa pel delicte comès i un mes de multa per falta, en ambdós casos amb una quota de 6 euros diaris per indemnitzar FGC per haver falsificat un forfet de l’estació d’esquí de La Molina.

Els fets es remunten a l’any 2000 quan es va descobrir que J. A. P. P. feia servir una fotocòpia d’un forfet autèntic a nom de la seva filla per accedir a les pistes de l’estació d’esquí de La Molina.

L’acusat va esborrar del forfet el nom del titular original i va sobreimpressionar el seu nom, afegint-hi una fotografia d’ell mateix i el va plastificar. Per tot això, J. A. P. P. ha estat condemnat com a autor d’un delicte de falsedat en document mercantil. L’acusat va utilitzar aquesta fotocòpia falsificada amb ànim de lucre un nombre de vegades indeterminat per la qual cosa també ha estat condemnat per estafa.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia