El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, participarà en diversos actes durant la seva visita a Figueres i la Selva de Mar.
11:30|Trobada institucional sobre el pla de reactivació econòmica de l'Alt Empordà. Auditori de Caputxins ( c. del Rec Arnau, 8)|Figueres (Alt Empordà)
El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, encapçalarà una trobada institucional sobre el pla de reactivació econòmica de l’Alt Empordà. Es farà un mut al final de la reunió i el conseller atendrà els mitjans en finalitzar-la.
12:30|Visita a un camp de Treball a Selva de Mar i atenció als mitjans. Aparcament Selva de Mar |La Selva de Mar (Alt Empordà)
El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, visitarà el camp de treball “Tocats per la Tramuntana: gestió de la biodiversitat al Cap de Creus”, a la Selva de Mar, on atendrà els mitjans.