El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà la Catalunya Nord.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà la Casa Macià de Prats de Molló. El president estarà acompanyat per la consellera d'Acció Exterior, Meritxell Serret i Aleu, així com del president de l'Associació Casa Macià, Josep Bonet, i el seu director, Lluís Puig.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà el Col·legi Pompeu Fabra - La Bressola, acompanyat del president de la Bressola, Joan Sebastià Haydn. El president Aragonès mantindrà també una trobada amb el comitè de direcció d'aquest centre educatiu.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà les instal·lacions de l'equip de rugby Unió Esportiva Arlequins de Perpinyà (USAP) a l'estadi Aimé Giral, acompanyat del president d'aquesta entitat esportiva, François Rivière.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà la Casa de la Generalitat a Perpinyà on mantindrà una trobada amb els seus treballadors, encapçalats pel seu director, Alfons Quera
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, visitarà les instal·lacions de Ràdio Arrels a Perpinyà acompanyat pel director de l'emissora, Albert Nogué. El cap de l'Executiu serà entrevistat també per la periodista Laura Bertran.