• El Govern
  • Agenda
  • La consellera Ubasart inaugura la Jornada 'Cap a la Reducció de l'Internament Penitenciari: un Model per al Segle XXI'
Agenda

10:30|La consellera Ubasart inaugura la Jornada 'Cap a la Reducció de l'Internament Penitenciari: un Model per al Segle XXI'. Palau de la Generalitat. Auditori ( entrada pel c. de Sant Sever, s/n)|Barcelona (Barcelonès)

La consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart i González, inaugurarà la jornada Cap a la Reducció de l'Internament Penitenciari: un Model per al Segle XXI. L'acte consistirà en dues taules rodones. A la primera, la investigadora i filòsofa Clara Serra dialogarà amb el catedràtic de la Universitat de la Corunya José Ángel Brandáriz, sobre el concepte de punitivisme; a la segona, es debatrà sobre el model democràtic de la progressió penitenciària: límits i reptes, i hi participaran Mònica Aguilar, magistrada i especialista en dret penitenciari; Albert Sales, criminòleg, sociòleg i politòleg, i Carles Soler, especialista de l'Àrea d'Investigació i Formació en Execució Penal del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.