Els consellers i les conselleres del Govern participaran a la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que enguany està dedicada a la salut sexual i reproductiva, atenent trucades i en diversos actes.
El conseller de Salut, Manel Balcells, serà entrevistat a Catalunya Ràdio
La consellera de la Presidència, Laura Vilagrà Pons, assistirà a la 20a edició de la Cursa per la vida Camina per La Marató. A les 10.25 h, serà rebuda per l'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i es traslladarà al Centre d'Interpretació Infoséquia, punt d'inici de la cursa solidària. La consellera participarà en el lliurament de premis, que tindrà lloc a les 12 del migdia.
El conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, inaugurarà la Fira de Santa Llúcia de Sant Feliu de Pallerols que acollirà diferents activitats en benefici de la Marató de TV3
El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, serà entrevistat al programa El suplement de Catalunya Ràdio.
El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, serà entrevistat a TV3.
El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, participarà com a voluntari atenent trucades.
La consellera de Territori, Ester Capella i Farré, participarà com a voluntària atenent trucades.
La consellera d'Educació, Anna Simó Castelló, participarà com a voluntària atenent trucades.
El conseller de Salut, Manel Balcells, serà entrevistat a TV3.
El conseller de Salut, Manel Balcells i Díaz, participarà com a voluntari atenent trucades.
El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, participa com a voluntari atenent trucades.
La consellera d'Economia i Hisenda, Natàlia Mas Guix, participarà com a voluntària atenent trucades.
La consellera d'Acció Exterior i Unió Europea, Meritxell Serret i Aleu, participa com a voluntària atenent trucades.
El conseller d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, David Mascort i Subiranas, participarà com a voluntari atenent trucades.
La consellera d'Igualtat i Feminismes, Tània Verge Mestre, participarà com a voluntària atenent trucades.