Agenda


El conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, visitarà Solsona. Tots els actes estaran oberts als mitjans gràfics i un cop finalitzada la visita a l'ajuntament, el conseller i l'alcalde atendran els mitjans de comunicació.

  • 10:00|. Comissaria dels Mossos d'Esquadra (c. Mossèn Cinto Verdaguer, 19)|Solsona (Solsonès)

    Saura es reunirà amb el cap de la Regió Policial Central, el comissari Joan Martínez Roma; amb el cap de l'Àrea Bàsica Policial del Solsonès, el sotsinspector Joan Carles Vidal, i amb altres comandaments de la comissaria de Solsona.

  • 11:00|. Parc de Bombers de Solsona (c. Domènec Costa i Bofarull)|Solsona (Solsonès)

    El conseller Saura visitarà el parc de bombers de la ciutat i es reunirà amb el cap de parc, Martín Pérez, i amb altres comandaments dels bombers de la Generalitat.

  • 12:00|. Consell Comarcal del Solsonès (c. Llobera, 14)|Solsona (Solsonès)

    Saura visitarà el Consell Comarcal del Solsonès, on serà rebut pel seu president, Marià Chaure, i pels consellers comarcals.

  • 13:00|. Ajuntament de Solsona (c. Castell, 20)|Solsona (Solsonès)

    El conseller Saura es reunirà amb l'alcalde de Solsona, David Rodriguez.

  • 13:45|. Pl. del Camp|Solsona (Solsonès)

    El conseller Saura visitarà el monument dels emboscats i desertors de la plaça del Camp de Solsona, un monument que quedarà inclòs en una ruta de Memòria sobre els emboscats que impulsen el consell comarcal del Solsonès i el Memorial Democràtic de la Generalitat.