Agenda
La consellera Niubó visita el Poal i Cervera

La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, visitarà el Poal i Cervera.

  • 09:00|Visita a l'Ajuntament del Poal. Ajuntament del Poal (pl. Catalunya, 1)|El Poal (Pla d'Urgell)

    La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, serà rebuda a l'Ajuntament del Poal, on signarà el llibre d'honor i es reunirà amb l'alcaldessa, Estela Lleonart, i altres membres del consistori. L'acompanyarà la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil.

  • 09:30|Primera pedra del nou edifici de l'escola El Roser - ZER Plaurcén del Poal. C. Marquès Desvalls, 21|El Poal (Pla d'Urgell)

    La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, col·locarà la primera pedra del nou edifici de l'escola El Roser - ZER Plaurcén del Poal i atendrà els mitjans de comunicació. L'acompanyarà la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil.

  • 11:00|Visita a la Paeria de Cervera. Paeria de Cervera (pl. Major, 1)|Cervera (Segarra)

    La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, serà rebuda a la Paeria de Cervera, on signarà el llibre d'honor i es reunirà amb el paer en cap, Jan Pomés, i altres membres del consistori.