Els membres del Govern respondran preguntes orals durant la sessió de control que tindrà lloc al Parlament.
El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre el canvi de cicle polític a Catalunya.
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la situació dels centres penitenciaris.
El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre els criteris de representació i el model empresarial al qual dona suport el Govern.
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque i Sureda, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la posada en marxa del cos d'inspectors i l'aplicació del règim sancionador del Decret llei 1/2025, de 28 de gener, de mesures urgents en matèria de contenció de rendes.
La consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la continuïtat del Premi Guillem Agulló i Salvador.
La consellera de Salut, Olga Pané, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre l'impacte de les emissions contaminants en la salut.
La consellera de Cultura, Sònia Hernández, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la preservació del patrimoni cultural.
La consellera d'Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre l'actuació policial durant la visita de Felip VI a Montserrat.
La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque i Sureda, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la mobilitat a Catalunya.
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre les polítiques del Departament d'Educació i Formació Professional.
El conseller d'Esports, Berni Álvarez, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre l'evolució del pla de xoc d'infraestructures esportives.
La consellera de Salut, Olga Pané, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre les inversions previstes per a l'ampliació de l'Hospital del Vendrell.
La consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre els resultats de les proves d'accés a la universitat.
La consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor, respondrà una pregunta oral al Ple del Parlament sobre la situació de la dona.