El conseller Álvarez assisteix a la segona jornada de la Copa del Món d'esquí de muntanya de Boí Taüll .
Estació de Boí Taüll (Pla de Vaques, s/n). La Vall de BoíEl conseller d'Esports, Berni Álvarez, assistirà a la segona jornada de la Copa del Món d'esquí de muntanya.
El conseller d'Esports, Berni Álvarez, assistirà a les proves de relleus mixtos de la Copa del Món d'esquí de muntanya.
El conseller d'Esports, Berni Álvarez, assistirà a la cerimònia de cloenda de la Copa del Món d'esquí de muntanya i al lliurament de premis de les proves de relleus mixtos.
La consellera Hernández assisteix a la representació de l'obra 'Una casa en la montaña'.
Sala Heartbreak Hotel ( c. de Bacardí, 35). BarcelonaLa consellera de Cultura, Sònia Hernández Almodóvar, assistirà a la representació de l'obra Una casa en la montaña a la Sala Heartbreak Hotel.