Enguany l’acte tindrà lloc a la Fundació Paco Candel en homenatge als 50 anys del llibre “Els altres catalans”
El director general per a la Immigració del Departament de Benestar Social i Família, Xavier Bosch, participarà demà a la roda de premsa de presentació dels XI Premis Francesc Candel, promoguts per la Fundació Lluís Carulla amb el suport del Departament.
L’acte tindrà lloc a la seu de la Fundació Paco Candel al barri de la Zona Franca, el mateix on va viure l’escriptor, en homenatge als 50 anys del llibre “Els altres catalans”.
La presentació comptarà també amb les intervencions de Montserrat Carulla i Carles Duarte, presidenta i director, respectivament, de la Fundació Lluís Carulla; i Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel.
12:00Presentació dels XI Premis Francesc Candel.
Fundació Paco Candel (c de la Mare de Déu del Port, 363. Jardins de Can Sabaté). Barcelona (Barcelonès)El director general per a la Immigració, Xavier Bosch, participarà en la presentació dels XI Premis Francesc Candel promoguts per la Fundació Lluís Carulla.




