ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

Dimarts 16 de març, a les 14:00 hores, al Parador de la Seu d'Urgell (C/ Sant Domènech, 6)

Loteria de Catalunya organitza a la Seu d'Urgell una sessió informativa per a presentar, als agents venedors, les accions comercials per a l'any 2010

 
  • La directora general del Joc i d’Espectacles, Mercè Claramunt, explicarà als agents venedors que composen la xarxa comercial de Loteria de Catalunya les accions comercials que es duran a terme en el present exercici.
  • En la sessió informativa s’exposaran entre altres les següents accions: els projectes socials als quals van destinats tots els beneficis de les loteries de la Generalitat, la implantació de les polítiques del programa de Joc Responsable, el rellançament de la Combi 3, les millores en l’operativa interna per als agents venedors i l’obertura al públic perquè puguin presenciar en directe el sorteig de la Lotto 6/49.
La directora general del Joc i d’Espectacles, Mercè Claramunt, organitza una sessió informativa sobre les noves accions comercials a portar a terme durant el present exercici, dimarts, dia 16 de març, al Parador de la Seu d’Urgell (C/ Sant Domènech, 6).
 
Loteria de Catalunya ha organitzat 8 sessions informatives al llarg del territori adreçades als agents venedors de Loteria de Catalunya durant els mesos de febrer i març de 2010, amb la finalitat de presentar les accions comercials per a l’any 2010.
 
 En concret s’informarà dels projectes socials als quals van destinats tots els beneficis de les loteries de la Generalitat, la implantació de les polítiques del programa de Joc Responsable, el rellançament de la Combi 3, les millores en l’operativa interna per als agents venedors i l’obertura al públic perquè puguin presenciar en directe el sorteig de la Lotto 6/49.
 
 
La directora general del Joc i d’Espectacles, Mercè Claramunt, atendrà els mitjans de comunicació a les 13:30h.
 
14:00.
Parador de la Seu d'Urgell (c. Sant Domènech, 6) , La Seu d'Urgell (L'Alt Urgell)
La directora general del Joc i d’Espectacles, Mercè Claramunt, organitzarà una sessió informativa sobre les noves accions comercials a portar a terme durant el present exercici.