El secretari, acompanyat del director del serveis territorials del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa a Tarragona, Àngel Xifré, visitarà Sant Jaume dels Domenys, Arbós, Calafell i El Vendrell
El secretari de Comerç i Turisme, Emili Valdero, visitarà demà, divendres 28 de març, diverses localitats de la comarca del Baix Penedès. Al secretari l’acompanyarà el delegat dels serveis territorials del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa a Tarragona, Àngel Xifré.
 
El secretari de Comerç i Turisme visitarà a les 10.00 h. l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys, on es reunirà amb l’alcalde del municipi, Martí Ventura. Tot seguit, Valdero es desplaçarà a les 11.00 h. a l’Arbós, on visitarà la Cooperativa Agrícola del municipi. Un cop finalitzada la visita, a les 12.30 h. el secretari visitarà Calafell, on tindrà una reunió amb el Regidor de Comerç Carles Rion.
 
A les 13.00 h., Valdero visitarà l’Agrobotiga de la Cooperativa Agrícola de Calafell, en el marc de la política de promoció del Departament. Recentment, la Direcció General de Comerç en col·laboració amb la Fundació Institut Català de la Cuina han creat el portal gastronòmic Gastroteca.cat que té com a objectiu promoure la comercialització dels productes agroalimentaris catalans de qualitat. Un cop acabada la visita hi ha prevista una atenció als mitjans de comunicació a la mateixa Cooperativa.  
 
Ja a la tarda, el secretari de Comerç i Turisme es desplaçarà a El Vendrell, on visitarà a Coma- Ruga l’Oficina Municipal de Turisme (Av. Brisamar, 1) i s’entrevistarà amb l’alcalde del Vendrell, Benet Jané.

13:00|. Cooperativa Agrícola de Calafell. Pg. de la Unió, s/n. Calafell|Calafell (Baix Penedès)

El secretari de comerç i Turisme, Emili Valdero, visitarà demà diverses localitats del Baix Penedès