- A les 11:30 hores, a la botiga Abacus de Rambla del Poblenou, la directora de l’Agència Catalana de Consum, Beth Abad, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Laura Martínez, presentaran aquesta campanya que té per objectiu fomentar la compra de joguines segures, lliures de sexisme, violència, i de continguts que puguin crear addicció.
Demà dijous 28 de novembre a les 11:30 hores, la directora de l’Agència Catalana del Consum (ACC) del Departament d’Empresa i Coneixement, Elisabeth Abad, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD) del Departament de la Presidència, Laura Martínez, presentaran la campanya de sensibilització “Reflexiona sobre #elpaperdelregal”.
Aquesta campanya té l’objectiu de fomentar la compra de joguines segures, lliures de sexisme, violència i de continguts que puguin crear addicció, coincidint amb el Nadal. La presentació tindrà lloc a la botiga ABACUS ( Rambla del Poblenou, 54.Barcelona).
L’Agència Catalana del Consum (ACC) porta a terme les actuacions necessàries per garantir que les empreses que produeixen, distribueixen o comercialitzen béns o serveis, compleixin la normativa de protecció dels interessos generals de les persones consumidores. En aquest marc, la directora de l’ACC, Beth Abad, facilitarà dades sobre els resultats de les campanyes d’inspecció en relació a joguines endegades aquest 2019.
L’Institut Català de les Dones (ICD) en l’època de Nadal i adquisició generalitzada de joguines divulga missatges de sensibilització adreçats a les persones adultes que eduquen infants sobre la importància de transmetre valors de la igualtat de gènere, ja sigui amb l’exemple, ja sigui explícitament a través del joc, com a un dels llocs on es representen i aprenen simbòlicament els rols socials.
NOTA: Els mitjans de comunicació podran prendre imatges de les joguines disponibles a la botiga
La directora de l’Agència Catalana del Consum, Elisabeth Abad, i la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Laura Martínez, presentaran la campanya de sensibilització “Reflexiona sobre #elpaperdelregal” que té l’objectiu de fomentar la compra de joguines segures, lliures de sexisme, violència i de continguts que puguin crear addicció.




