La directora general d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel, presidirà el proper dilluns, 26 d’abril, l’acte de presentació de BioCultura 2010, que tindrà lloc al Palu Sant Jordi de Barcelona del 29 d’abril al 2 de maig.
Durant l’acte, la directora de Vida Sana, Ángeles Parra, presentarà les novetats de BioCultura 2010 i el programa d’activitats. D’altra banda, la directora general d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel, exposarà la situació actual de la producció agrària ecològica a Catalunya.
A la presentació també es donarà a conèixer la iniciativa Xarxa de Restaurants Km0, del moviment Slow Food. Es tracta d'una xarxa d'establiments en els quals és prioritària l’elaboració de plats i receptes amb productes alimentaris de caràcter local i/o ecològic, adquirits a productors de la mateixa àrea geogràfica del restaurant. Els cuiners Valentí Mongay, del restaurant La Salseta (Sitges) i Oriol Rovira, del restaurant Els Casals (Berguedà) exposaran aquesta nova iniciativa.
BioCultura és el saló de l’alimentació biològica/ecològica més important d’Espanya i un dels primers d’Europa. En l’edició d’enguany, s’espera la participació de més de 700 expositors i 80.000 visitants. A la fira s’hi podran trobar referències de productes d’alimentació ecològica, a més d’activitats relacionades amb aquest sector.
L’acte finalitzarà amb un aperitiu elaborat amb ingredients Km0 i ecològics.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
|
|
ACTE:
|
Presentació de BioCultura 2010
|
DIA:
|
Dilluns, 26 d’abril de 2010
|
HORA:
|
11:30 hores
|
LLOC:
|
Mercat de la Boqueria
Barcelona
|
23 d’abril de 2010
11:30.
Mercat de la Boqueria, Barcelona (Barcelonès)La directora general d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel, presidirà l’acte de presentació de BioCultura 2010, que tindrà lloc al Palu Sant Jordi de Barcelona del 29 d’abril al 2 de maig.