- Concretament, les escoles Eladi Homs i Baltasar Segú
El conseller d’Educació, Josep Bargalló, visitarà divendres dues escoles a Valls, concretament les escoles Eladi Homs i Baltasar Segú, i signarà un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament del municipi. Ho farà acompanyat de l’alcaldessa de Valls, Dolors Farré, del delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, i del director dels serveis territorials d’Educació a Tarragona, Jean Marc Segarra.
El conseller arribarà a les 10h a l’Ajuntament de Valls, on mantindrà una reunió amb l’alcaldessa i a continuació signarà un conveni de col·laboració entre les dues administracions.
Posteriorment, el titular d’Educació i l’alcaldessa es traslladaran a l’Escola Eladi Homs, i a partir de les 11:30h es reuniran breument amb l’equip directiu del centre. En acabar, Bargalló i Farré es desplaçaran a l’Escola Baltasar Segú i mantindran una trobada amb membres de la direcció del centre i un representant de les famílies.
*Els mitjans podran enregistrar imatges de la signatura del conveni i en acabar es duran a terme les declaracions.
- 10:00Arribada a l'Ajuntament de Valls.Pl. del Blat, 1. Valls (Alt Camp)El conseller d'Educació, Josep Bargalló, signarà un conveni de col·laboració amb l'Ajuntament de Valls.
- 11:30Visita a l'Escola Eladi Homs.Ctra. del Pla, 145. Valls (Alt Camp)El conseller d'Educació, Josep Bargalló, visitarà l'Escola Eladi Homs.
- 12:45Visita a l'Escola Baltasar Segú.C. Marquès Guad-el-Jelú, 2. Valls (Alt Camp)El conseller d'Educació, Josep Bargalló, farà una visita a l'Escola Baltasar Segú.




