Visita a l'Institut 'Sòl de Riu' d'Alcanar en l'obertura del nou curs escolar 2021-2022 a les Terres de l'Ebre

query_builder   10 setembre 2021 13:07

settings_input_antenna Convocatòria

Visita a l'Institut 'Sòl de Riu' d'Alcanar en l'obertura del nou curs escolar 2021-2022 a les Terres de l'Ebre

El delegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Albert Salvadó, i la directora territorial d'Educació de les Terres de l'Ebre, Montserrat Perelló, visitaran aquest dilluns, 13 de setembre, l'Institut d'Educació Secundària 'Sòl de Riu' d'Alcanar en l'obertura del nou curs escolar 2021-2022 a les Terres de l'Ebre.

Albert Salvadó i Montserrat Perelló seran rebuts a les 08.30 hores pel director del centre, Carlos Salvadó, al carrer Joan Maragall, 7, d'Alcanar. També hi assistiran a la visita l'alcalde d'Alcanar, Joan Roig, i la regidora d'Educació, Maribel Ramon; el director adjunt, Marià Cano, i l'inspector en cap, Ismael Migue.

Posteriorment, també visitaran l'Escola Joan Baptista Serra (av. Constitució, 0) del municipi canareu, on seran rebuts pel director del centre educatiu, Josep Enric Forcadell.

1  

Fitxers adjunts

Programa

Programa
PDF | 434

08:30|Obertura del curs escolar 2021-2022. Institut Sòl de Riu ( c. Joan Maragall, 7)|Alcanar (Montsià)

El delegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Albert Salvadó, i la directora territorial d'Educació de les Terres de l'Ebre, Montserrat Perelló, visitaran els centres educatius d'Alcanar en l'obertura del nou curs escolar 2021-2022. Els acompanyaran l'alcalde del municipi, Joan Roig, i la regidora d'Educació, Maribel Ramon.