- La sessió de treball començarà a les 10.30 hores, i, un cop finalitzada, al voltant de les 12.30 hores, tots dos faran una compareixença conjunta, a la Galeria gòtica del Palau
query_builder 21 octubre 2021 17:19
settings_input_antenna Convocatòria
El president de la Generalitat, Pere Aragonès Garcia, i la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol Socías, mantindran demà divendres, 22 d’octubre, a les 10.30 hores, una reunió de treball, al Palau de la Generalitat. Aquesta serà la primera trobada de tots dos des que el president Aragonès va prendre possessió del seu càrrec.
Un cop finalitzada la reunió, el president de la Generalitat i la presidenta de les Illes Balears compareixeran davant els mitjans de comunicació per informar del contingut de la sessió de treball (12.30 hores, aproximadament, a la Galeria gòtica del Palau).
Posteriorment, a les 16h, el president Aragonès i la presidenta Armengol faran una visita a la Fundació Miró, acompanyats de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga.
Nota: La reunió de treball serà a porta tancada però es podran fer imatges a l’inici.
Per cobrir informativament aquest acte caldrà disposar de l’acreditació de Palau o bé el carnet del mitjà acompanyat del DNI. En cas de no disposar-ne, cal enviar un correu electrònic a l’adreça premsa.president@gencat.cat indicant nom, cognoms, DNI, mitjà pel qual es treballa i tasca que s’hi desenvolupa.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès Garcia, i la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol Socías, mantindran una reunió de treball al Palau de la Generalitat.
10:30|Reunió amb la presidenta del Govern de les Illes Balears. Palau de la Generalitat (entrada pel c. Sant Sever)|Barcelona (Barcelonès)
El president de la Generalitat, Pere Aragonès Garcia, i la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol Socías, mantindran una reunió de treball al Palau de la Generalitat. La reunió serà a porta tancada, però els mitjans gràfics en podran prendre imatges a l'inici.
Posteriorment, pels volts de les 12.30h, el president Aragonès i la presidenta Armengol compareixeran davant dels mitjans de comunicació.
Nota: Per cobrir informativament aquest acte caldrà disposar de l’acreditació de Palau o bé el carnet del mitjà acompanyat del DNI. En cas de no disposar-ne, cal enviar un correu electrònic a l’adreça premsa.president@gencat.cat indicant nom, cognoms, DNI, mitjà pel qual es treballa i tasca que s’hi desenvolupa.
16:00|Visita a la Fundació Miró. Parc de Montjuïc, s/n|Barcelona (Barcelonès)
El president de la Generalitat, Pere Aragonès Garcia, i la presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol Socías, visitaran la Fundació Miró, acompanyats de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, i de la presidenta de la Fundació Miró, Sara Puig.