query_builder 19 gener 2022 19:09
event_note Nota de premsa
El 20 de gener a les 18.00 h, el Club de Lectura impulsat pel Memorial Democràtic (Grup DEMD) i el Grup de treball del Departament d'Educació presentarà la programació per a l’any 2022.
La temàtica d’aquest any està dedicada a les segones i terceres generacions, descendents de les persones que van viure els conflictes bèl·lics del segle XX. El director del Memorial Democràtic, Vicenç Villatoro, conduirà la presentació.
A més de la presentació de la nova temporada, els participants comentaran l’obra Los amnésicos. Historia de una familia europea, de Géraldine Schwarz. Es tracta d’una història familiar de tres generacions que ens obliga a reflexionar sobre els riscos de les desmemòries i l’auge recent del neofeixisme a Europa.
La presentació es podrà seguir per Zoom.
|
|
ACTE: |
Presentació del programa “Club de Lectura 2022: Les segones i terceres generacions” |
DIA: |
Dijous 20 de gener |
LLOC:
|
Per poder assistir a la jornada cal inscripció prèvia mitjançant aquest formulari. El mateix dia es publicarà l'accés a la sala Zoom.
|
|
|
1