Dimarts 15 de març a les 9:30 hores al Complex Central del cos de Mossos d'Esquadra
Dimarts 15 de març a les 9:30 hores al Complex Central del cos de Mossos d'Esquadra
query_builder 14 març 2022 16:39
settings_input_antenna Convocatòria
La jornada servirà per presentar l’exposició virtual que commemora els 35 anys de la dona al cos de Mossos
El conseller Joan Ignasi Elena clourà la jornada, que inaugurarà el comissari en cap de Mossos, Josep Maria Estela
El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, clourà demà dimarts 15 de març a les 13.30h la II jornada del Dia Internacional de les Dones “Passat, present i futur de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra” en un acte que inaugurarà a les 9.30h el comissari en cap del cos, Josep Maria Estela.
Durant l’acte, que es farà al Complex Central del cos de Mossos i s’allargarà tot el matí, es presentarà l’exposició virtual que commemora els 35 anys de l’accés de la dona al cos. Aquesta exposició ha estat dissenyada per la Unitat d’Igualtat de Mossos d’Esquadra.
Preguem confirmeu assistència al telèfon de l’oficina de comunicació dels Mossos d’Esquadra 934 959 758 o al correu electrònic comunicacio.mossos@gencat.cat indicant el nom, DNI i la matrícula del vehicle abans de les 19:00 hores d’avui
09:30|El conseller Elena participa a la 2a jornada del Dia Internacional de les Dones organitzada per Mossos d'Esquadra. Egara|Sabadell (Vallès Occidental)
El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, i el comissari en cap dels Mossos d'Esquadra, Josep Maria Estela, participaran en la 2a jornada del Dia Internacional de les Dones organitzada per Mossos d’Esquadra.