query_builder 13 abril 2022 11:07
settings_input_antenna Convocatòria
Dimecres 20 d’abril a les 12 hores, el mestre Jordi Savall presentarà al Palau Moja de Barcelona la segona edició del festival que porta el seu nom.
El 2n Festival Jordi Savall se celebrarà al Reial Monestir de Santes Creus, al Reial Monestir de Santa Maria de Poblet i a Montblanc aquest estiu i compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
El seu objectiu és reivindicar, d’un costat, la importància de la recuperació del patrimoni cultural i musical històric al segle XXI i, d’altra banda, promoure el reconeixement i la difusió del llegat musical creat durant la llarga i prolífica trajectòria del mestre Savall.
La presentació comptarà amb la participació del mestre Jordi Savall; de la directora general de Patrimoni Cultural, Sònia Hernández; l’alcalde d’Aiguamúrcia, Òscar Sendra; l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i de Martí Santcliment, coordinador del Festival. Tindrà un aforament limitat i, per aquest motiu, cal confirmar assistència a comunicacioagenciapatrimoni@gencat.cat indicant el nom i cognoms i el mitjà de comunicació.
12:00|Presentació del 2n Festival Jordi Savall . Palau Moja ( c. de la Portaferrissa, 1)|Barcelona (Barcelonès)
La directora general de Patrimoni Cultural, Sònia Hernández, participarà, amb el mestre mestre Jordi Savall, en la presentació de la segona edició del Festival de música Jordi Savall. En l'acte també hi pendran part l’alcalde d’Aiguamúrcia, Òscar Sendra; l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i el coordinador del Festival, Martí Santcliment.