settings_input_antenna Convocatòria

La consellera de Treball, Mar Serna, i l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, intervenen demà en la Jornada de presentació de la Fundació bdncapaç als empresaris

Demà, DIVENDRES 14 DE MAIG, A LES 10:00 HORES, la consellera de Treball, Mar Serna, i l’alcalde de Badalona, Jordi Serra, intervindran en l’acte d’inauguració de la Jornada de presentació de la Fundació bdncapaç als empresaris que tindrà lloc al Badalona Centre Internacional de Negocis (BCIN), situat al carrer Marcus Porcius, 1, al polígon de les Guixeres.
 
Bdncapaç és una fundació pública, sense ànim de lucre, impulsada pel Departament de Treball i l’Ajuntament de Badalona, amb la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”, amb un doble objectiu:
 
  • Prestar serveis a les persones amb discapacitat
  • Afavorir la inserció laboral a l’empresa ordinària de les persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social proporcionant-los una feina estable i adequada a les seves competències i interessos.
 
La Fundació s’organitza en dos centres i el servei Treball amb suport.
  • Cointegra és el Centre Ocupacional per a persones amb discapacitat que no poden accedir al mercat laboral ordinari. Avui acull a l’entorn de 240 persones.
  • Caltor és el Centre Especial de Treball de la Fundació. És un centre productiu, estable i remunerat.
  • El Servei Treball amb suport gestiona l’acompanyament en la inserció laboral, dins d’una empresa ordinària, de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió.
 
La Fundació bdncapaç atén actualment al voltant d’un miler de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social.
 
L’objectiu de la jornada que demà es farà al BCIN és presentar als empresaris aquesta fundació com una eina d’intermediació laboral i de prestació de suport a la persona i també a l’empresariat. En aquest sentit, s’oferirà als empresaris la possibilitat de signar un conveni d’adhesió a la Fundació bdncapaç amb el qual posaran de manifest el seu compromís i implicació en la inserció laboral d’aquestes persones.
 
La Jornada de demà inclou la presentació d’una ponència sobre el programa Incorpora de “la Caixa” i la responsabilitat social corporativa i una taula rodona amb 4 empresaris que exposaran la seva experiència d’inserció laboral de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social, com IKEA i Anudal, una empresa badalonina especialitzada en la fabricació d’accessoris per a la fusteria d’alumini.
10:00.
Badalona Centre Internacional de Negocis. Polígon de les Guixeres (c. Marcus Porcius, 1). Badalona (Barcelonès)
La consellera de Treball, Mar Serna, i l’alcalde de Badalona, Jordi Serra, intervindran en la Jornada de presentació de la "Fundació bdncapaç" als empresaris.