ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

Acció Social i Ciutadania obre el procés de participació del 6è Congrés Nacional de la Gent Gran a Osona

La secretària de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania del Departament d’Acció Social i Ciutadania, Carme Porta, presidirà demà a Vic una jornada per fomentar la participació dels diferents actors socials al sisè Congrés Nacional de la Gent Gran.
 
El 6è Congrés de la Gent Gran de Catalunya, que culminarà a la tardor, es desenvolupa per tot Catalunya amb diferents tallers i sessions que permetran la participació de més de 2.000 persones. Al final del procés, s’aprovaran unes conclusions, un manifest i tres ponències, que recolliran les demandes de la gent gran als poders públics.
 
En aquesta sessió, la secretària de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania estarà acompanyada pel director dels Serveis Territorials d’Interior, Relacions Institucionals i Participació a la Catalunya Central, Carles Llussà. Aquest departament, juntament amb el Departament de Governació i Administracions Públiques, participen en l’organització del 6è Congrés.
09:45.
Seu del Consell Comarcal d'Osona (c. Historiador Ramon d'Abadal i de Vinyals, 5), Vic (Osona)
La secretària de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania d’Acció Social i Ciutadania, Carme Porta, presidirà una jornada per fomentar la participació dels diferents actors socials al 6è Congrés Nacional de la Gent Gran.