El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, acompanyat per l’alcalde de Blancafort, Magí Baltà, col·locarà la primera pedra del Centre de Dia i el Casal de la Gent Gran de Blancafort (Conca de Barberà), aquest dissabte, 22 de maig, a les 13 hores. A l’acte també hi participaran el director territorial de Governació a Tarragona, Francesc Tarragona; el director territorial d’Acció Social i Ciutadania a Tarragona, Jordi Tous, i el coordinador territorial de la Secretaria de Joventut a Tarragona, Jean-Marc Segarra.
Durant l’acte, l’arquitecte responsable del projecte, Guillem Carrera, farà les explicacions de les obres als assistents. Tot seguit, la comitiva es dirigirà al Local Social de Blancafort on tindran lloc els parlaments a càrrec de l’alcalde Magí Baltà i el conseller Jordi Ausàs.
Inauguració de l’edifici municipal
Abans de la col·locació de la primera pedra, a les 12 hores, el conseller Jordi Ausàs visitarà l’Ajuntament de Blancafort, i es reunirà amb l’equip de govern del municipi. Tot seguit, a les 12.30 hores, el conseller inaugurarà l’edifici municipal de tres plantes, que donarà servei com a magatzem local de joves i allotjament per a treballadors temporers.
13:00.
Carrer de la Bassa Dolç, Blancafort (Conca de Barberà)El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, col·locarà la primera pedra del Centre de Dia i el Casal de la Gent Gran a Blancafort, i inaugurarà el nou edifici municipal que donarà servei als joves i allotjarà als treballadors temporers.