Inauguració, aquest dimecres, de la depuradora de Riumar, a Deltebre, amb una inversió superior als 5,7 MEUR

query_builder   14 març 2023 10:17

settings_input_antenna Convocatòria

Inauguració, aquest dimecres, de la depuradora de Riumar, a Deltebre, amb una inversió superior als 5,7 MEUR

El dimecres 15 de març, a les 12:30, s’inaugurarà la depuradora de Riumar, que ha suposat una inversió de 5,7 milions d'euros i que sanejarà les aigües residuals generades en aquest nucli del municipi de Deltebre.

Aquesta és la tretzena depuradora en servei a la comarca del Baix Ebre, garantint així el sanejament de més del 92% de la seva població.

A continuació es detalla la ubicació de la depuradora.

12:30|Inauguració de la depuradora de Riumar (Deltebre). Depuradora de Riumar|Deltebre (Baix Ebre)

La secretària d'Acció Climàtica, Anna Barnadas, i l'alcalde de Deltebre, Lluís Soler, acompanyats pel director de l'Agència Catalana de l'Aigua, Samuel Reyes, entre d'altres autoritats, presidiran la inauguració de la depuradora de Riumar (Deltebre).