- En la reunió s’explicarà el funcionament del pla i les mesures de prevenció vinculades a un foc forestal
- També hi participaran representants de Bombers, Mossos d’Esquadra, Agents Rurals i SEM
La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) presentarà dilluns 14 de juny, a les 12.00 hores, el Pla Especial d’Emergències per Incendis Forestals a Catalunya (Infocat) a tots els ajuntaments de les comarques de la demarcació de Lleida.
La sessió es farà a la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Lleida. L’acte comptarà amb l’assistència del Delegat Territorial del Govern, Miquel Pueyo, del director dels Serveis Territorials del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Pere Blasco, a més del responsable de l’Àrea de Protecció Civil a Lleida, Joan Condal. L’atenció als mitjans de comunicació es farà a les 11.30 hores.
En la presentació també prendran part tècnics de cadascun dels organismes que participen en l’elaboració i execució del pla. Així doncs, l’acte comptarà amb la participació del cap de la Regió d’Emergències de Lleida dels Bombers, Jordi Solà; el sotscap de la Regió Policial de Ponent, l’ intendent Josep M. Estela; el sotsinspector del Cos d’Agents Rurals, Llorenç Ricou, i el responsable territorial del Departament d’Operacions del SEM, Josep M. Lara. Els ponents explicaran als representants municipals el funcionament del pla Infocat i les mesures de prevenció de les emergències causades en cas d’incendi forestal.
TEMA: Presentació Infocat als ajuntaments de Lleida
DIA: 14 de juny de 2010
HORA: 11.30 hores, atenció als mitjans de comunicació
LLOC: Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Lleida
Lluís Companys, 1 (entresòl). Lleida.
Barcelona, 11 de juny de 2010
13.30 hores
11:30.
Delegació del Govern a Lleida (c. Lluís Companys, 1. Entresòl), Lleida (Segrià)El delegat del Govern a Lleida, Miquel Pueyo, i el director dels Serveis Territorials del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Pere Blasco, assistiran a la presentació que Protecció Civil farà de les novetats del pla Infocat als ajuntaments de les comarques lleidatanes.