ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Llena assisteix demà a la segona edició d'EcoSostenibleWine 2010

El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, acompanyat del director general de l’INCAVI, Oriol Guevara, assistirà demà a la segona edició d’EcoSostenibleWine 2010.
 
La Conferència, que se celebra els dies 15 i 16 de juny a Vilafranca del Penedès amb la participació de més de 400 inscrits, ha de servir per aportar solucions i respostes per a la producció sostenible de la vinya i el vi.
 
Durant aquests dos dies prestigiosos tècnics i experts nacionals i internacionals en producció sostenible, com ara el del professor Hans R. Schulz, director del Centre d'Estudis de Viticultura i Enologia de Geisenheim, Alemanya o el Director de Ciència i Innovació de l'Associació de productors de Nova Zelanda, Philip Manson exposaran el seu punt de vista sobre aquesta temàtica.
 
D’altra banda, demà es donaran a conèixer els primers resultats del projecte CÈNIT DEMÈTER. El principal objectiu del projecte és sumar esforços per tal de realitzar una investigació conjunta per a incrementar el coneixement científic sobre la incidència que pot tenir el canvi climàtic a la vitivinicultura espanyola. Precisament aquests resultats es comentaran durant la intervenció del conseller Llena i dels responsables de Miguel Torres, SA.
 
EcoSostenibleWine 2010 està organitzat pel Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, a través de l’INCAVI, el Departament de Medi Ambient i Habitatge, la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), les patronals del vi i el cava, Miguel Torres, Freixenet, i Albet i Noya, entre altres entitats i institucions. El president del Comitè d’Honor de la Conferència Internacional és Sa Majestat el Rei d’Espanya, Joan Carles I.
 
En finalitzar els parlaments, el conseller Llena mantindrà una trobada amb els mitjans de comunicació.
 
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
ACTE:
EcoSostenibleWine 2010
DIA:
Dimecres, 16 de juny de 2010
HORA:
14:00 hores
LLOC:
Pavelló FiraVi
Vilafranca del Penedès
 
 
15 de juny de 2010
 
14:00.
Pavelló FiraVi, Vilafranca del Penedès (Alt Penedès)
El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, assistirà a la segona edició d’EcoSostenibleWine 2010.