Demà, dimarts 14 de novembre, a les 18 hores, al Vestíbul Institucional Narcisa de Caramany i Fontdevila de la seu de la Generalitat a Girona, la delegada del Govern de la Generalitat a Girona, Laia Cañigueral, i la representant territorial de l’Esport a Girona, Anna Julià, rebran el CPA Olot i el CPA Girona, després d'aconseguir la fita de quedar campiones i subcampiones, respectivament, del Mundial de Patinatge Artístic d'Ibagué, a Colòmbia, en la modalitat de grups de xou.
18:00|La Generalitat farà una recepció institucional al CPA Olot i el CPA Girona. Vestíbul Institucional Narcisa de Caramany i Fontdevila ( pl. Pompeu Fabra, 1)|Girona (Gironès)
La delegada del Govern de la Generalitat a Girona, Laia Cañigueral, i la representant territorial de l'Esport a Girona, Anna Julià, rebran el CPA Olot i el CPA Girona, després d'aconseguir la fita de quedar campiones i subcampiones, respectivament, del Mundial de Patinatge Artístic d'Ibagué, a Colòmbia, en la modalitat de grups de xou.