ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

Visita oficial del conseller d'Educació a Brussel·les

  • Intervindrà davant de la comissió d’Educació del Comitè de les Regions
  • S’entrevistarà amb la comissària europea d’Educació, Cultura, Multilingüisme i Joventut, Androulla Vassiliou
  • Signarà un Conveni de col·laboració entre Catalunya i la Comunitat francesa de Bèlgica
El conseller d’Educació, Ernest Maragall, efectuarà dimecres 30 de juny i dijous 1 de juliol, una visita oficial a Brussel·les durant la qual mantindrà contactes amb alts representants de diferents institucions europees.
 
El dimecres, 30 de juny, a les 11:20 h, el conseller intervindrà en un acte obert davant la comissió d’Educació del Comitè de les Regions d’Europa a la seu d’aquesta institució.
 
Per la tarda, mantindrà una trobada amb la comissària d’Educació, Cultura, Multilingüisme i Joventut, Androulla Vassiliou, a la seu de la Comissió Europea.
 
A les 18h, el conseller atendrà els mitjans de comunicació que ho desitgin, a la Delegació del Govern de la Generalitat, a l’Espai Catalunya Europa (Rue de la loi, 227).
 
El dijous 1 de juliol, el conseller d’Educació, Ernest Maragall, i la ministra d’Educació Obligatòria, Marie-Dominique Simonet, signaran un conveni de col·laboració entre Catalunya i la comunitat francesa de Bèlgica.