Demà, dijous 26 de setembre, a les 19:30 hores, el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, i l’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, presidiran la II Nit del Turisme de Lloret de Mar que se celebrarà al Teatre de Lloret (Plaça Germinal Ros, s/n).
La Nit del Turisme de Lloret s’emmarca en els actes del Dia Mundial del Turisme i és l’esdeveniment més rellevant del sector turístic lloretenc durant els quals es lliuren diferents premis amb la finalitat de posar en valor la bona feina dels professionals il’empresariat turístic lloretenc, principal indústria productiva de la ciutat. Els màxims guardons de la nit són el premi al professional destacat i el premi a la trajectòria professional.
El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, presidirà la II Nit del Turisme de Lloret de Mar, en el marc del Dia Mundial del Turisme.




