- El Catalunya Talent Bridge és un programa de tres anys, dotat amb gairebé 30 milions d'euros, que es desplega en col·laboració amb les dotze universitats del sistema universitari català, els centres de recerca CERCA i les 3 grans infraestructures cientifico-tècniques singulars, amb l’objectiu d’incorporar personal investigador d’excel·lència dels Estats Units
El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, encapçalarà aquest dimecres, 21 de maig, la presentació del programa Catalunya Talent Bridge
A les 18 hores, al Palau de la Generalitat, es presentaran els detalls del programa davant dels rectors i rectores de les universitats de Catalunya, així com dels directors i directores dels centres de recerca i de les infraestructures científiques del país. L’acte s’iniciarà amb la intervenció de la consellera de Recerca i Universitats, que donarà la benvinguda i exposarà els principals eixos del programa. El president de la Generalitat, Salvador Illa, clourà l’acte amb un parlament institucional.
L'acte es podrà seguir en directe a la web www.govern.cat i als perfils oficials del Govern a les diferents xarxes socials.
Prèviament, a les 17.10 hores, hi haurà un briefing per informar els mitjans de comunicació dels detalls del programa.
Nota: Els mitjans que vulguin cobrir l’acte, cal que s’acreditin enviant un correu a premsa.president@gencat.cat indicant el nom i cognoms, número de DNI i mitjà.
El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, encapçalarà la presentació del programa Catalunya Talent Bridge on es presentaran els detalls del programa. L'acte s'iniciarà amb la intervenció de la consellera de Recerca i Universitats, que donarà la benvinguda i exposarà els principals eixos del programa. El president de la Generalitat, Salvador Illa, clourà l'acte amb un parlament institucional.
L'acte es podrà seguir en directe a la web www.govern.cat i als perfils oficials del Govern a les diferents xarxes socials.
Prèviament, a les 17.10 hores, hi haurà un briefing amb la consellera per informar els mitjans de comunicació dels detalls del programa.
Nota: Els mitjans que vulguin cobrir l'acte i assistir al breafing, cal que s'acreditin enviant un correu a premsa.president@gencat.cat indicant el nom i cognoms, número de DNI i mitjà.




