El pròxim dilluns 2 de juny, a les 13.00 hores, la delegada del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, Pilar Díaz, i la directora general de Protecció Civil de la Generalitat, Marta Cassany, presentaran la prova de sirenes de risc químic i enviament de missatges Es-alert que tindrà lloc el proper dimecres 4 de juny a municipis del Barcelonès, Baix Llobregat, Vallès Occidental i Vallès Oriental. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa del Departament d’Interior i Seguretat Pública.
Durant l’acte s’explicaran els objectius de la prova, el funcionament de les sirenes, les zones afectades, i les novetats relacionades amb l’enviament de missatges
Es-alert i la campanya de difusió.
Els mitjans que vulguin seguir la presentació al departament d’Interior i Seguretat Pública cal que s’acreditin abans al correu premsa.protecciocivil@gencat.cat indicant nom, cognoms i DNI.




