- Prèviament, el conseller Sàmper i la resta de l’equip directiu del Departament d’Empresa i Treball visitaran prop una setantena d’empreses arreu del territori
- Els mitjans de comunicació interessats podran assistir a l’acte que començarà a les 19 hores i, al matí, el conseller Sàmper farà una atenció a Noel Alimentaria a les 12:30 hores
La celebració demà divendres 27 de juny del Dia de l’Empresa aplegarà prop de 300 persones de l’ecosistema empresarial de Catalunya en l’acte central que tindrà lloc a Sant Pere de Torelló (Osona). Prèviament, el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, i la resta de l’equip directiu del departament visitaran una setantena d’empreses arreu del territori. L’objectiu és fer un reconeixement global a la totalitat del teixit productiu català (grans empreses, pimes, startups...), així com a les persones que hi ha al darrere: propietaris de les empreses, treballadors i treballadores, persones autònomes, i emprenedors i emprenedores, entre d’altres.
Acte central de commemoració
A les 19 hores, començarà l’acte central de celebració del Dia de l’Empresa que inclourà un diàleg entre Salvador Alemany, actual president de SABA, i l’emprenedora Clara Navarro, directora d’estratègia de NatureCo, Nactiva i cofundadora de la Fundació Ship2B, dedicada a accelerar l’economia d’impacte treballant amb startups, inversors i empreses. L’acte, conduït per la periodista Ariadna Oltra, el clourà el conseller Sàmper.
Els mitjans que vulguin cobrir l’acte s’han d’acreditar al correu de comunicació: premsa.emc@gencat.cat L’adreça és la Masia Piguillem de Sant Pere de Torelló (carretera C-37, km.163, Sant Andreu de la Volà-Sant Pere de Torelló).
Visites a empreses d’arreu de Catalunya
Amb la voluntat de reivindicar l’aportació que les empreses realitzen a la societat, el conseller Sàmper visitarà les instal·lacions de La Fageda, a Santa Pau; Noel Alimentaria, a Sant Joan les Fonts: i Garrotxa Tech, a Olot. Abans també anirà al polígon industrial de les Preses.
El conseller atendrà els mitjans de comunicació a les 12:30 hores a les instal·lacions de Noel Alimentaria. Polígon industrial Pla de Begudà s/n, Sant Joan les Fonts.
Pel que fa a la resta d’alts càrrecs del Departament d’Empresa i Treball, faran visites des dels secretaris i secretària fins als directors/es de serveis territorials. El secretari General del departament, Pol Gibert, anirà a les naus que ocupen CIPO a Sabadell i Gràfiques Manlleu; mentre que el secretari d’Empresa i Competitivitat, Jaume Baró, visitarà les seus del Grup Saltó, Técnicas Mécanicas Ilerdense, Refisa i Sorigué, a prop de Balaguer.
Pel que fa a la secretària de Polítiques Digitals, Maria Galindo, l’agenda inclou T-Systems (Reus), INETUM i Movertis (Tarragona), entre altres. El secretari de Treball, Paco Ramos, visitarà Fegicat i l'Assemblea Anual de cooperatives de Treball, a Barcelona.
Si algun mitjà està interessat en el detall de la resta de visites, li facilitarem previ contacte al correu de comunicació premsa.emc@gencat.cat
El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, presidirà l'acte central del Dia de l'Empresa, que aplegarà prop de 300 persones de l'ecosistema empresarial de Catalunya.




