- A les 10.00 hores el conseller Saura presentarà els projectes del nou parc de bombers de Manresa i la Regió d’Emergències Centre
- A les 11:30h Saura visitarà les obres del nou parc de bombers de Calaf
- A les 13h el conseller d’Interior inaugurarà el parc de bombers de Torà
El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, presentarà demà a les 10:00 hores els projectes del nou parc de bombers de Manresa i la regió d’Emergències Centre a la seu dels Serveis Territorials del DIRIP a la Catalunya Central, a Manresa. El conseller estarà acompanyat del secretari general del departament, Joan Boada, l’alcalde de Manresa, Josep Camprubí, l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Josep Rafat, el director del Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, Carles Llussà i el cap de la Regió d’Emergències Centre, Jordi Vila.
Posteriorment, a les 11.30 hores, Saura visitarà les obres del nou parc de bombers de Calaf, acompanyat de la seva alcaldessa, M. Antònia Trullàs, el secretari general, Joan Boada, el director del Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, Carles Llussà i el cap de la Regió d’Emergències Centre, Jordi Vila.
A les, 13.00 hores, el conseller d’Interior inaugurarà el parc de bombers de Torà. A l’acte també assitiran, l’alcalde de Torà, Domènec Oliva, el secretari general, Joan Boada, el director dels serveis territorials del DIRIP a Lleida, Pere Blasco, i el cap de la Regió d’Emergències Lleida, Jordi Solà.
A Torà, a final del seu parlament, el conseller Saura atendrà els mitjans de comunicació
10:00.
C. Àngel Guimerà, 14, Manresa (Bages)El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, presentarà els projectes del nou parc de bombers de Manresa i la seu de la Regió d’Emergències Centre. A les 11.30 hores, Saura visitarà les obres del nou parc de bombers de Calaf.