És la tercera promoció que ha efectuat el curs selectiu a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya
La consellera de Justícia, Montserrat Tura, presidirà demà, divendres 23 de gener, a les 17 hores, el lliurament de diplomes a 318 nous tècnics especialistes en Serveis Penitenciaris. Es tracta de la tercera promoció de tècnics que han superat els cursos selectius que convoca el Departament de Justícia.
A l’acte, que es durà a terme a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya de Mollet del Vallès, hi assistiran la presidenta del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Maria Eugènia Alegret; l’alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monràs; el Secretari general del Departament de Justícia, Josep Villareal; el secretari de Serveis Penitenciaris, Rehabilitació i Justícia Juvenil, Albert Batlle; el Secretari de Seguretat del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Delort, i el director de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, Carlos González, entre altres autoritats.
Els tècnics han efectuat un curs selectiu, amb classes pràctiques i teòriques, i s’han format per garantir una convivència ordenada als centres penitenciaris així com també per assolir la plena reinserció social dels interns un cop recuperen la llibertat.
17:00.
Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ctra. C-17 Barcelona-Ripoll, km 13,5), Mollet del Vallès (El Vallès Oriental)La consellera de Justícia, Montserrat Tura, presidirà el lliurament de diplomes a 318 tècnics especialistes en Serveis Penitenciaris.