ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El conseller d'Educació, Ernest Maragall, visita la nova Escola d'Hostaleria de Figueres i diferents centres educatius als municipis d'Ordis i Celrà

 
  • També visitarà l’escola Marinada i la llar d’infants Els Cargolets al municipi d’Ordis i l’escola municipal de dansa de Celrà
 
El conseller d’Educació, Ernest Maragall, visitarà dimecres 3 de novembre a les 16.30h, el nou edifici de l’Escola d’Hostaleria de Figueres, que ha començat a impartir classes de diversos cicles formatius d’Hostaleria i Turisme aquest curs 2010-2011. En aquest centre també impartiran classes pràctiques els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de cuina i gastronomia de l’institut Olivar Gran, situat en l’edifici annex.
 
Primerament, a les 9.30h, el conseller visitarà l’Escola Marinada del municipi d’Ordis acompanyat de l’alcaldessa Maria Crehuet. Aquest centre pertany a la ZER Canigonenca i ubica en el mateix terreny la llar d’infants municipal Els Cargolets.
 
Desprès, a les 11:00h, visitarà juntament amb l’alcalde de Celrà, Francesc Camps, l’Escola Municipal de Dansa, amb 163 alumnes inscrits  i 5 professors.
 
 
Un cop finalitzada la visita de l’Escola d’Hostaleria de Figueres, el conseller atendrà als mitjans
16:30.
Escola d'Hostaleria (av. M. Àngels Anglada, 11), Figueres (Alt Empordà)
El conseller d’Educació, Ernest Maragall, visitarà la nova escola d’Hostaleria de Figueres i diferents centres educatius als municipis d’Ordis i Celrà. L'acompanyarà el delegat del Govern a Girona, Jordi Martinoy.