El delegat del Govern, Jordi Martinoy, acompanyat del secretari de Política Lingüística, Bernat Joan, i del president del Consell de Centre del Centre de Normalització Lingüística de Girona, Roger Zamorano, presentaran a Girona el curs de català en l
Presentació del curs en línia Parla.cat
El delegat del Govern, Jordi Martinoy, acompanyat del secretari de Política Lingüística, Bernat Joan, i del president del Consell de Centre del Centre de Normalització Lingüística de Girona, Roger Zamorano, presentaran a Girona el curs de català en línia Parla.cat, amb motiu de la incorporació del nivell intermedi a aquesta plataforma.
Durant l’acte es farà un balanç del primer mig any de funcionament d’aquest curs.
Parla.cat és un espai virtual d’aprenentatge que posa l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana. Oferirà 4 nivells d’aprenentatge (bàsic, elemental, intermedi i de suficiència) i es pot seguir de forma lliure o amb tutoria.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | Presentació del curs en línia Parla.cat |
DIA: | Dijous, 7 de maig de 2009 |
HORA: | 11:00 hores |
LLOC: | Delegació del Govern. Av. Jaume I, 9 de Girona |
Girona, 6 de maig de 2009
Servei de Premsa i Protocol
11:00.
Delegació del Govern a Girona (av. Jaume I, 9). Girona (El Gironès)El delegat del Govern a Girona, Jordi Martinoy, i el secretari de Política Lingüística, Bernat Joan, presentaran el curs en línia Parla.cat.




