El conseller de Medi Ambient i Habitatge, Francesc Baltasar, el director general de Polítiques Ambietals i Sostenibilitat, Frederic Ximeno, i el director de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic, Salvador Samitier, presentaran demà dijous, 11 de novembre, a les 9.30 hores, el document Catalunya i els objectius de reducció d'emissions de gasos d'efecte d'hivernacle. Primer informe de progrés, elaborat per l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic.
L’estudi presenta, d’una banda, la situació actual en matèria d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle a Catalunya i, de l’altra, una anàlisi comparativa amb la situació a Espanya i a la Unió Europea. L’objectiu principal és avaluar el progrés actual de Catalunya pel que fa a l’assoliment de l’objectiu establert en el Pla marc de mitigació del canvi climàtic a Catalunya 2008-2012 (PMMCC) en el marc del Protocol de Kyoto.
09:30.
Departament de Medi Ambient i Habitatge (av. Diagonal, 523-525), Barcelona (Barcelonès)El conseller de Medi Ambient i Habitatge, Francesc Baltasar, presentarà el document "Catalunya i els objectius de reducció d'emissions de gasos d'efecte d'hivernacle. Primer informe de progrés", elaborat per l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic. Ho farà acompanyat del director general de Polítiques Ambietals i Sostenibilitat, Frederic Ximeno, i del director de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic, Salvador Samitier. A l'acte també assistirà la delegada del Govern a Barcelona, Carme San Miguel.