ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Jordi Ausàs signa un conveni amb el Govern Balear per dur a terme una prova pilot de l'ACTIC a les Illes Balears


El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, i la consellera d’Innovació, Interior i Justícia del Govern Balear, Pilar Costa, signaran un conveni de col·laboració per al desenvolupament d’una prova pilot de desplegament de l’Acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC) a les Illes Balears.
 
La signatura del conveni tindrà lloc a la seu del Departament de Governació i Administracions Públiques, demà dimecres, 24 de novembre, a les 12.30 hores. A l’acte de signatura també hi assistiran: el secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, i el gerent de la Fundació Illes Balears Innovació Tecnològica (IBIT), Antoni Roig.
 
Aquest conveni establirà un marc de col·laboració que permetrà que es duguin a terme les proves de l’ACTIC a les Illes Balears durant el temps de realització de la prova pilot. Les acreditacions ACTIC, impulsades per Governació, avaluen les competències digitals de les persones que ho desitgen per poder demostrar els seus coneixements, habilitats i actituds en aquest àmbit.
12:30.
Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26), Barcelona (Barcelonès)
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, signarà un conveni amb el Govern Balear per dur a terme una prova pilot de l’ACTIC a les Illes Balears.