El secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, participarà demà en la presentació d’Esport3, el nou canal d’esports de Televisió de Catalunya, que estrenarà les emissions regulars el proper cap de setmana.
En l’acte, que serà transmès en directe per la cadena, l’acompanyaran el president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Enric Marín, la directora de TV3, Mònica Terribas; el cap d’Esports de TV3, Josep M. Farràs, i el president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, David Moner.
La presentació del nou canal comptarà amb la presència de presidents i esportistes en representació de 17 entitats esportives catalanes, a les quals es lliuraran els logos personalitzats del canal Esport3 adaptats amb els colors que les identifiquen.
Les emissions regulars d’Esport3 començaran el proper dissabte 5 de febrer amb motiu del partit de Lliga de Primera Divisió entre el FC Barcelona i l’Atlètic de Madrid.
17:00.
Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch. Auditori (av. de l'Estadi, 60), Barcelona (Barcelonès)El secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, participarà en la presentació d’Esport3, el nou canal d’esports de Televisió de Catalunya. També hi assistiran el president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Enric Marín; la directora de TV3, Mònica Terribas, i el cap d’Esports de TV3, Josep M. Farràs.