Pronunciarà el discurs inaugural de la jornada que aquest any porta per títol "Crisi i recuperació"
El president de la Generalitat, José Montilla, inaugurarà demà divendres, 27 de novembre, la XIV Trobada d’Economia a S’Agaró. Les Trobades d’Economia S’Agaró, que se celebren de forma periòdica, són organitzades per la Fundació Olof Palme, la Cambra de Comerç de Barcelona i La Vanguardia.
El president arribarà a l’hotel S’Agaró (platja de Sant Pol s/n) a les 19.25 hores. Un cop allà, es desplaçarà a la Sala Garden on tindran lloc els parlaments inaugurals a càrrec de la presidenta de la Fundació Internacional Olof Palme, Anna Balletbó; el president de la Cambra Oficial de Comerç de Barcelona, Miquel Valls, i el president de la Generalitat, José Montilla. Tot seguit, s’obrirà un torn de preguntes moderades pel director de La Vanguardia, José Antich.
Enguany el títol de la trobada és “Crisi i recuperació” . Durant dos dies, 27 i 28 de novembre, un ampli ventall de representants polítics, empresaris, experts i acadèmics, debatran sobre la conjuntura econòmica i els factors que han de facilitar la sortida de la crisi.
19:30.
Hotel S'Agaró (platja de Sant Pol s/n), Castell-Platja d'Aro (El Baix Empordà)Sessió inaugural de la XIV Trobada d’Economia a S’Agaró