El president de la Generalitat, Artur Mas, presidirà demà dijous, 31 de març, la campanya de recapte d’aliments “Enviem la fam a la porra”, que lidera la Fundació FC Barcelona en favor de la Fundació Banc dels Aliments amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya.
A l’acte, que tindrà lloc a les 12 del migdia a la seu de la Fundació Banc dels Aliments, també hi prendran part el president de FC Barcelona, Sandro Rosell, i el president de la Fundació Banc dels Aliments, Antoni Sansalvadó, i s’hi farà el llançament de l’espot de la campanya, protagonitzat per Xavi Hernàndez i Juan Carlos Navarro.
Aquesta campanya pretén recaptar el major numero de productes alimentaris bàsics, necessaris per ajudar a aquelles famílies de Catalunya que més jo necessitin i sensibilitzar la societat d’una situació de pobresa alimentària propera.
Després de fer un breu recorregut pels magatzems de la Fundació, es presentarà l’espot i el projecte i, tot seguit, hi haurà parlaments d’Antoni Sansalvadó, del cantautor Joan Manel Serrat com a col·laborador de la campanya; de Sandro Rosell i del president Mas.
També hi seran presents el conseller de Benestar Social i Família, Josep Lluís Cleries; el vicepresident del Patronat de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont; el vicepresident de la .Fundació Banc des Aliments, Jordi Peix, i de cadascuna de les empreses patrocinadores de la campanya: Pastas Gallo, Arròs Montsià, Oli Borges, Sorli Discau, Llet Nostra i la Fundació The Love Comes.
12:00.
Fundació Banc dels Aliments (Zona Franca - c. Motors, 122). Barcelona (Barcelonès)El president de la Generalitat, Artur Mas, presidirà la campanya de recollida d’aliments “Enviem la fam a la porra”, que lidera la Fundació FC Barcelona en favor de la Fundació Banc dels Aliments, amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya. A l’acte també hi prendran part el president de FC Barcelona, Sandro Rosell, i el president de la Fundació Banc dels Aliments, Antoni Sansalvadó, i s’hi farà el llançament de l’espot de la campanya, protagonitzat per Xavi Hernàndez i Juan Carlos Navarro. Després de fer un breu recorregut pels magatzems de la Fundació, es presentarà l’espot i el projecte i, tot seguit, hi haurà parlaments d’Antoni Sansalvadó, del cantautor Joan Manel Serrat, com a col·laborador de la campanya; de Sandro Rosell i del president Mas. També hi seran presents el conseller de Benestar Social i Família, Josep Lluís Cleries; el vicepresident del Patronat de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont; el vicepresident de la Fundació Banc dels Aliments, Jordi Peix, i el delegat del Govern a Barcelona, Salvador Jorba, entre d'altres.




